story of purple cap to his bloggers and visitors . dont forget follow my blog :)

she's nurnajihah !

okay hari ni kite cakap Bahasa Malaysia plak, hahaha, today i wanna share about one girl, sy sangat tertarik dengan cik adik sorang nie, dia anggun gile siud bile pakai BAJU KURUNG, perhhh tergode waaa di buad nyee, *hatiku tergode, tergode, terkesima, hahaha. damn cool !  nme dia najihah kamarulzaman , actually dulu tak kenal pung dia, tapi disebabkan tusyen satu tempat , so kenal laaa, dulu first2  masing2 kerek , kau usha aku, aku usha kau , kau pehal ! hahaha. after week to week , aku mule tegur dia. ehh tak2, aku add dia kat fb dulu. then ktowg sembang lepastuu bru leyhh detikk perkenalan bermula, *ecehh ayat rempitttzzzzzz duu. haha. 

ingat lagi ade satu hari tuu kan, dia duduk sebelah aku time tusyen, perhh! tak senang duduk aku dibuad nyeee. damn cool again ! ahahah, cehh aku cover konon2 best student ahh kat situ, diam jee buad homework. tapi aku memang buad keje physics pungg time tuuu. cehhh ingat lagi diam nk pinjam pemadam dengan pembaris aku, konon segan , wakluuu ! hahaha , tp sejak tuu , kami berdua, suke duduk bersame. haha. sweet tahap gaban ahh. tp diam kuat makan gula2 dengan lolipop dlm classs, haha, tp dia bg kite jugakk. :P



tapi sekrang rambut dia dah bru, kalah rambut sy, ohhhmyyyy godm sy sedih. hahahahah. but whenever she do , she always look beautiful , pretty , gorgeous , hahaha, but i've not meet her for more than 2weeks, miss u gadis semasa, haha. but really miss to see her with long hair.

dia duduk taman hijau, saya duduk fasa 3a, bapak jauhhh, hahahahaha.
saya dr muar johor, dia org singapore, bapak dekattt, hahahaha
 anyway i'm so happy with you,  hahha, thank you, <3, nice knowing you actually.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.