story of purple cap to his bloggers and visitors . dont forget follow my blog :)

ramadhan dari sayaaaaaa

assalamualaikum :) bangunnnnnnnn , selamat datang tuan-tuan dan puan-puan. haha <3

kali niehh kite sembang pasal bulan ramdhan al-mubarak plak okay !
seriously terase gila bulann puase kali nie, masa aku kecik-kecik dulu (sambil berbadan besar) aku selalu ponteng puasa. tongdram aku nieh taktahan lapa sikit. maklum laaa kite gemuk dulu, tak mcm korg , kurus, handsome , cantik, cun, macho. apepun kesah plakkk aku. janji sekarang aku dh kurus sikit dr dulu. hahaha. korg nak gelak ? go ahead laa. janji aku happy dengan hidup aku bersame family , kawan-kawan yg selalu ade untuk aku. time aku bukak peti ais slow-2 then minum air sejuk. fuhh nikmat dy memang jgn ckp laaa. takde sape bolehh ungkap kan. haha *yelaaa sebab aku yg minum air tuu. hahaha. kadang-2 aku mkn biskut, lekkk jee sambil goyang kaki. haha.


bilee malam lepas berbukeee laju jee aku berbuka *mcm laa puase . haha. aku dgn pantas nyee memecut laju keluar rumahhhh , supsapsupsap aku dh hilang, ape lg  pergi main mercun laa weyy. balik dekat org kan. haha. kalo kene kejar jgn ckp ahh aku first larii. haha. aku tak pro main meriam segala bagai tuu, tp setakat mercun bola, ketupat aku laaa pakar dy. haha. bunyi dy perhh fantastic , elastic  , bombasticc ! haha


tapi untuk tahun nieh, aku berjanji dengan diri saya dan kawan-2 saya, yg saya akan berpuasa penuh, jyeaahhhhh. janji berkobar-kobar padahal entah aku buad entah tak. haha. tapi aku buad kowtt. tp bulann puasa laa aku paling kuat ckp . memekak aku laa no satu ! haha. kalo gelak jangan ckp laaa , aku raja nyeeee. ahaha. tp apedehal aku kan seorang yg bertenaga mcm tiger . so setakat benda-2 tuu. waa tak herann laaa. *sometimes waa heran jugak ahh. smpai terase nk berbuke. haha


bulan puase niehh laa bulan paling mencabar pd kite. ehhh ,tahun nieh aku nak jual kuih raye , !! kaka aku buad then aku juall, mestii laku... hahaha. kalo aku yg buad , then kaka aku yg juall mestiiiiii tak lakuuu. haha. tapi tahun nieh puase aku tak bermakne sangat sebab kene study nk trial spm dh kan. *budak sekolah lg. haha





anyway sampai sini jelaaa aku berpotpettt. mak aku ajak pasang langsir raye ! *okayy excited dh niehh, haha . nati bulan puasa farish update lg yeee. byeeee , thank you kerane membace.
(31/07/11)

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.