story of purple cap to his bloggers and visitors . dont forget follow my blog :)

birthday boy ,

okayy serius aku excited nak kongsi cerite nie, haha , pada 18 JULAI 2011 ialah birthday budak menengah rendah , haha kawan aku laa, itu birthday dia yg ke-15 , ktorg yg rancang nak celebrate birthday dy, sebab this is last year for him stay here. tahun depan dy pindah ke kuala kangsar , T_T  , and maybe jarang jumpe dy dh nati. ekkelehhh sedih plak ! pangg kang ! haha , memang sedih laaa, tahun depan pun last year aku kt sekolah tuu.

okay jgn nak touching sangat ayat tuu, haha , aku kenal dy time aku masuk team kawad kaki krs , tak sampai setahun pun lg kenal dy , tp sumpah best kawan dgn dy , baik, sporting , cool, chill. aku pernah marah dy  sebab dy botak ! haha 2hari tak tegur ! cehh , then hari ke-3 tuu baik balik, haha. org kate tak baik buad org yg tak bersalah. tp kan botak2 dy lg bagus, smpai ade budak pompuan kelas aku kate "WAHHH HANDSOME NYEE DIA , TERGODE AKU " haha, lol.
this is the boy that i'm talking about. 
yeahh dia biasa jee , jangan nk kutuk lebih2
hhahaha

time birthday dy tuu , ktorg buad surprise untuk dy , ade yg buad kek , bg hadiah , untung laaa. harijadi aku tkde pun mcm tuu, haha , then ktorg pergi karoeke dekat satu tempat nieh, elok jee dy masuk , lagu HAPPY BIRTHDAY  berkumandang , haha. lagu dy slow gila, tp sebat jelaa, semua nyanyi sekali. 
















this is some of our photos, around the celebrating day!!

dy siap dapat makan cupcake lg, tiap2 sorg suapkan dy cupcake , so sweettttt , hahahah lol jeee, yg tak tahan time nak balik laa, cehh konon sembang dy akan dapat hadiah lagi, special laaa, siap tutup mate , tup2 ktowg pecahkan telur atas kepala dy  and tabur tepung , haha 5biji telur dan 2kampit tepung, haha kemainnnn, dy merelakan , haha kesian pun ade best pun ade, anyway i can't forget this moment ! never ever ever ! hahahahaha

*hope u will enjoy with my story , kbyeeeee ^^

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.